Jump to content

Halo: A Master Chief Katasztrófa kiadás

2015. 01. 27. 12:00

Több mint két hónappal kiadása után az Xbox One nagy karácsonyi meglepetése még mindig gyalázatos állapotban van Rich Stanton szerint. Lássuk mit jelent ez a bizonyos katasztrófa!

„A játék már mintegy két és fél hónapja forgalomban van, beleértve a pörgős karácsonyi időszakot is, ám bármilyen normális sztenderdet nézve, még mindig nem működik.” írta a vg247 oldala.

A Halo: The Master Chief Collection világszerte 2014 november 11-én vált elérhetővé. A fejlesztő, 343 Industries a csomagba első ránézásre az egyik legvonzóbb Xbox One exkluzív kollekciót rakta össze, így az MCC látszólag számos értéket kínált szerény összegért: mind a négy fő Halo játékot, plusz egy matchmaking rendszert, melyben „klasszikus” és modern módokon játszhatsz. Az első pozitív kritikákat követő kiadás után azonban kiderült, hogy a játék komoly gondokkal küzd.

Ezek közül talán a leglényegesebb a matchmaking rendszer, melynek köszönhető horribilis mennyiségű időt tölthetsz várakozással. Egy péntek este során, mely ideális műsoridő némi gameléshez, a vg247 csapata letesztelte, hol is tart a probléma orvoslása.

Halo CE playlist – mindössze 29 másodperc, ám valahogy 3vs2-re oszlottak a csapatok és a respawn elhelyezése is az ellefél közvetlen közelében volt többnyire. Másodjára ugyanilyen eredmény született: gyorsan, de felemásra sikerült teamekkel.

Team Halo 2 Anniversary playlist – 2 perc 45 másodperc, ám a játék szinte azonnal összeomlott az indulás után. Másodjára 7 perc 50 másodperc, sikeres játék.

Halo Championship Series playlist – 19 perc után feladták.

Team Slayer playlist – 20 perc után mondtak le erről a módról.

Halo 2 Classic playlist – 3 perc 10 másodperc, ám minden respawn visszaszámlálása bekadt 4-nél percekre, így sokáig szinte játszhatatlan volt a dolog.

Halo 3 playlist – 2 perc 50 másodperc.

Halo 4 playlist - Kerek 3 perc.

Big Team Battle playlist – 11 perc 6 másodperc, a meccs a kezdete után pár másodperccel összeomlott.

Team Hardcore playlist – 4 perc 10 másodperc, a csapatok 2vs2-ben voltak egy 3vs3 játéktípusban. A respawn ugyancsak befagyott, ám most 9-nél.

A probléma nem csak az iszonyatos sorbanállás, de az is, hogy sok minden, ha elindul is szépszerével élvezhetetlen. Egyedül a Halo 3 és 4 playlist-ek vannak az elviselhetőség határán, ám még ezek is lassúak. A többi sajnos időpocsékolás részint a várakozás mennyisége miatt, részint pedig az eredményből kifolyólag.

Forrás és fotó: vg247.com
Írta: Ambróz Nóra