A Geekwire híradásából kiderül, hogy a Microsoft sikerének adatai az NPD piackutatásaira alapoznak, melyek különösen erre az „ünnepi” időszakra fókuszáltak.
Az Xbox marketingjéért felelős szekció legfőbb vezetője, Mike Nichols az nyilatkozta az eseményekre válaszul, hogy ő sem hitte volna, hogy „ilyen nagyszerű fogadtatása lesz az Xbox játékokból összeállított ünnepi kínálatának. A konzol rajongói az Egyesült Államokban novemberben több játékot vettek, mint bármely másik azonos generációjú platform hívei, mialatt összesen 357 millió órát játszott Xbox One-on a világ.”
A hihetetlen ugrás valószínűleg valóban annak az eredménye, hogy a Microsoft rettenetesen lefaragta a konzol árát, egészen 330 dollárig, a Black Friday és a Cyber Monday napjára. Ezzel szemben még nem tisztázott, hogy a Sony és a Nintendo milyen eredménnyel zárta ezt a periódust.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: news.xbox.com és gottabemobile.com
Írta: Ambróz Nóra